Armatimet e pajisjet, Forca Ajrore

    Helikopteri A-109

Të dhëna tekniko – taktike

Pilotë 2
Diametri i helikës 11 m
Gjatësia e trupit 10.71 m
Lartësia 3,3 m
Pesha max 2600 kg
Shpejtësia max 311 km/orë
Shpejtësia ekonomike  
Lartësia max 4450 m
Rrezja taktike 615 km
Pasagjerë  
   Helikopteri AB-205

Të dhëna tekniko – taktike

Pilotë 2
Diametri i helikës 14,63 m
Gjatësia e trupit 12,77 m
Lartësia 4,41 m
Pesha max 4309 kg
Shpejtësia max 222 km/orë
Shpejtësia ekonomike 204 km/orë
Lartësia max 4145 m
Rrezja taktike 511 km
Pasagjerë

15 ose 11-14 ushtarë me pajime/6 barela me të plagosur/1752-2268 kgngarkesë

   Helikopteri AB-206

Të dhëna tekniko – taktike

Pilotë 2
Diametri i helikës 10,16 m
Gjatësia e trupit 9,50 m
Lartësia 2,91 m
Pesha max 1451 kg
Shpejtësia max 225 km/orë
Shpejtësia ekonomike 219 km/orë
Lartësia max 4115 m
Rrezja taktike 715 km
Pasagjerë 5-7 persona dhe ngarkesa të lehta
   Helikopteri BO-105

Të dhëna tekniko – taktike

Pilotë 2
Gjerësia e motorit 9,84 m
Gjatësia e trupit 8,56 m
Pesha max e ngritjes 2500 kg
Shpejtësia ekonomike 242 km/orë
Rrezja me peshë max 596 km
Motorë 2 Allison 250-C20B
Kapaciteti i rezervuarit 580 l
Pasagjerë 4 ose 2 barela
Sistemi i navigimit Doppler
Armatimi: 6 raketa kundërtanke
   Helikopteri COUGAR AS 532 AL
Është i përshtatshëm për shërbimet SAR dhe Combat SAR. Janë nga më modernët të cilët operojnë në të gjitha kushtet meteorologjike, ditën dhe natën, në misione të vështira SAR apo në operacione luftarake në mbështetje të FT apo FD.

COUGAR AS 532 AL, që sapo është bërë pjesë e Forcës Ajrore Shqiptare, është një helikopter me dy motorë, prodhuar nga kompania “Eurocopter”. Ai është një helikopter me një peshë mesatare dhe me një kabinë të gjerë, kryesisht i përdorur për transportim trupash por edhe në: transport ngarkesash, operacione SAR, Combat SAR; evakuim të plagosurish; mbështetje në misione kundërzjarrit.
Fakti që është i pajisur me 2 motorë, e kombinuar kjo me fuqinë e madhe rezervë të tij, e bën atë një helikopter të përshtatshëm për misione të veçanta dhe paraqet siguri operacionale në lartësi dhe temperatura të ndryshme. Veçoria e këtij mjeti është se rezulton në një perfomancë optimale edhe në kushtet e fluturimit me një motor.
Ekuipazhi minimal: VFR: 1 pilot : IFR: 2 pilotë
Transport trupash: 1 lider trupash dhe 24 ndenjëse trupash,
Evakuimi i të plagosurve: 6 barela dhe 11 ndenjëse për pacientët dhe/ ose stafin mjekësor.

   Helikopteri EC-145

Të dhëna tekniko – taktike

Ekuipazhi: dy pilotë
Kapaciteti: 9 pasagjerë
Gjatësia: 13.03 m (42 ft 9 in)
Diametri i Rotorit: 1.0 m (36 ft)
Lartësia: 3.45 m (11 ft 4 in)
Pesha pa ngarkesë: 1,792 kg (3,951 lb)
Pesha me ngritjes: 3,585 kg (7,903 lb)
Motori: 2 × Turbomeca Arriel 1E2 turboshafts 
Shpejtësia maks: 268 km/h (145 kt, 167 mph)
Shpejtësia normale: 246 km/h (133 kn, 153 mph)
Rrezja: 680 km (370 nmi, 426 mi)
Lartësia maks: 5,240 m (17,200 ft)
Viti i Prodhimit: 1999
   Helikopteri EC-135

Të dhëna tekniko – taktike

Ekuipazhi: dy
Kapaciteti: dy ekuipazh dhe  dy pacientë, 1,455 kg (3,208 lb)
Gjatësia: 10.2 m (33 ft 6 in) 
Diametri i Rotorit: 10.2 m (33 ft 6 in)
Lartësia: 3.51 m (11 ft 6 in)
Pesha pa ngarkesë: 1,455 kg (3,208 lb)
Pesha me ngarkesë: 2,910 kg (6,415 lb)
Motori: 2 × Turbomeca Arrius 2B2 ose 2 x Pratt & Whitney Canada PW206B 
Shpejtësia maks: 287 km/h (178 mph; 155 kn) 
Shpejtësia normale: 254 km/h (158 mph; 137 kn
Rrezja: 635 km (395 mi; 343 nmi)
Lartësia maks: 6,096 m (20,000 ft)
Viti i Prodhimit: 1996
   Helikopteri MI 8

Të dhëna tekniko – taktike

Ekuipazhi: tre  (2 pilotë + 1 Ing)
Kapaciteti: 26 pasagjer;12 barrela+1 mjek; deri në 4,000 kg
Gjatësia: 18.17 m (59 ft 7 in)
Diametri i Rotorit: 21.29 m (69 ft 10 in)
Lartësia: 5.65 m (18 ft 6 in)
Pesha pa ngarkesë: 7,260 kg (16,007 lb)
Pesha me ngarkesë: 11,100 kg (24,470 lb)
Shpejtësia maks: 260 km/h (140 kt)
Shpejtësia normale: 230 km/h 123 kt, 141 mph
Rrezja: 960 km (596 mi)
Lartësia maks: 4,500 m (14,765 ft)
Viti i Prodhimit: 1961






Media Sociale



Moti